تور اروپا - قیمت تور اروپا - هتل و بلیط
درباره پرتغال بیشتر بدانید
دو شنبه 20 مهر 1394 ساعت 23:53 | بازدید : 21 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

درباره پرتغال بیشتر بدانید

 

تاریخچه کشور پرتغال دارای تاریخی غنی و متنوع است که به قرون وسطی برمی گردد. همانند انگلیس، فرانسه و هلند و اسپانیا، پرتغال هم تحت تاثیر قدرت و توانی هایی دریانوردان بوده است. بین اواسط قزن 19 تا اواسط قرن 20 در حدود دو میلیون نفر پرتغال را به مقصد سواحل شمال و جنوبی آمریکا ترک کردند.
حکومت سلطنتی در سال 1910 به پایان رسید اما در قرن 20 فساد و ورشکستی و کودتاهای نظامی در کشور اتفاق افتاد. پرتغال در سال 1986 وارد اتحادیه اروپا شد که این موجب ثبات در کشور شد.
حزب سوسیالیست به رهبری José Sócrates در سال 2005 بعد از انتخابات به قدرت رسید و برای از بین بردن بیکاری در کشور تلاش می کرد. دولت Sócrates در سال 2011 استعفا داد و جایگزین آن یک گروه از ائتلاف راست به رهبری Pedro Passos شد. پرتغال در سال های اخیر جزو کشورهای پیشرو در استفاده از انرژی های تجدید پذیر بوده و حدود 20% انرژی خود را از منابع تجدید پذیر تامین کرده است.

در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی در خصوص سفر به کشور پرتغال ، ویزای پرتغال ، تور پرتغال و تور اروپا با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

 

درباره پرتغال بیشتر بدانید
درباره پرتغال بیشتر بدانید

فرهنگ

مذهب، حدود 85% از مردم این کشور از کاتولیک های رومی هستند اما فقط حدود 20% از این جمعیت در کلیساها و مراسم های مختلف کشور می کنند. 15% باقی مانده هم دارای مذاهب مختلفی ازقبیل یهودیت، اسلام، پروتستان هستند.

این کشور دارای فرهنگ های مختلفی می باشد و از هر قسمت آن که بازدید کنید با فرهنگ و آیین های جدیدی آشنا می شوید. در شهر ها و روستاهای کوچک فرهنگ عامه مردم با رقص و آواز نشان داده می شود. مردم این کشور مردمی خونگرم و میهمان نواز هستند. فصل جشنواره های تابستانی زمانی مناسب برای سفر به این کشور و آشناشدن با فرهنگ آن می باشد. از سال 2008 سیگار کشیدن در مکان های عمومی سرپوشیده و در سینما ها و سالن تئاتر و بیشتر رستوران ها ممنوع شده است.

زبان، پرتغالی های اروپایی زبان اروپایی را با لهجه ها ی مختلف صحبت می کنند. Açoriano, Alentejano, Algarvio, Baixo-Beirão, Beirão, Estremenho و Madeirense در نواحی مرکزی و جنوبی و Alto-Minhoto, Nortenho and Transmontano در نواحی شمال صحبت می شود.

درباره پرتغال بیشتر بدانید
درباره پرتغال بیشتر بدانید

مثال:

آیا می توانید انگلیسی صحبت کنید؟: Você fala ingles

خداحافظ: Adeus / Tchau

سلام: Olá

حال شما چطوره؟: Como está?

قیمت این چه قدره؟: Quanto custa?

متوجه نمی شوم: Não percebo

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی در خصوص سفر به کشور پرتغال ، ویزای پرتغال ، تور پرتغال و تور اروپا با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

منبع

درباره پرتغال بیشتر بدانید

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهنمای سفر به سوئیس
دو شنبه 20 مهر 1394 ساعت 23:45 | بازدید : 21 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

راهنمای سفر به سوئیس

سوئیس با شهرهای بزرگ و مناظر زیبای طبیعی و آب و هوایی عالی یک مقصد گردشگری و توریستی با ماجراجویی های فراوان می باشد.کوهستان آلپ از زیبایی های طبیعی بی نظیر این کشور ایت و عکس هاس مختلف آن در صفحات کتاب های مختلف آمده است. این کوهستان برای اسکی، و پیاده روی یک مقصد عالی است. قله های بلند پوشیده از برف این کوهستان با پس زمینه ی آبی آسمان یکی از مناظر دیدنی در فصل تابستان است.برن، پایتخت باستانی این کشور هم دارای نقاط تفریحی گردشگری و همچنین امکانات تفریحی برای گذراندن اوقات فراغت می باشد. اپرا، تئاتر هایی در سطح جهانی و بار ها و کلاب های شبانه از تفریخات این شهر می باشد.

راهنمای سفر به سوئیس
راهنمای سفر به سوئیس

این کشور دارای فرهنگی غنی می باشد و در زمینه هنر معاصر دارای بیش از 40 موزه و گالری هنری است. شهر برن در طول سال برای چندین روز و در طول برگزاری فستیوال Montreux Jazz مرکز نوجه علاقه مندان به Jazz می شود.این کشور کوچک و کوهستانی مشهور به داشتن کیفیت بالایی از استانداردهای زندگی می باشد. هنگام سفر به این کشور حتما پنیر های تند و شکلات های خوشمزه آن را دیدن کنید و از ساعت های لوکسی که در این جا به فروش می رسد دیدن کنید.

راهنمای سفر به سوئیس
راهنمای سفر به سوئیس

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره تور سوئیس و تور اروپا با ما تماس حاصل فرمائید. ما با لبخند پاسخگو شما عزیزان هستیم.سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

 منبع

راهنمای سفر به سوئیس


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آب و هوای بانکوک
دو شنبه 20 مهر 1394 ساعت 23:38 | بازدید : 21 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

آب و هوای بانکوک

به طور کلی تایلند دارای آب و هوایی گرم و مرطوب است و بدون شک پایتخت آن، بانکوک هم آب و هوایی مشابه دارد. آب و هوای بانکوک گرمسیری است و شرایط استوایی گرم آن در طول سال تفاوت چندانی نمی کند. در این لینک می توانید مفصلا در خصوص آب و هوای تایلند اطلاعات کسب بفرمایید.

  • میانگین درجه حرارت سالانه ۲۷.۸ درجه سانتی گراد (۸۲ درجه فارنهایت) است.
  • میانگین درجه حرارت ماهانه ۴.۱ درجه سانتی گراد (۷.۴ درجه فارنهایت) است.
  • میانگین بارش سالانه ۱۴۹۸ میلی لیتر  ۵۹ اینچ) است که برابر با ۳۶۷۴ گالون بر متر مکعب می باشد.
آب و هوای بانکوک تایلند

آب و هوای بانکوک

شرایط آب و هوای بانکوک

شرایط آب و هوایی بانکوک به ۲ فصل مختلف تقسیم شده است: فصل خشک و فصل مرطوب. فصل بارش باران در بانکوک بین ماه های می تا سپتامبر است و بارش در ماه ژوئن به اوج می رسد. در فصل مرطوب در گرم ترین ساعات درجه حرارت هوا به ۲۰ درجه سانتی گراد می رسد و علاوه بر باراش باران ساعاتی هم هوا آفتابی است. بارش معمولا عصرها اتفاق می افتد اما در برخی ار روزها ممکن است تمام روز هوا بارانی باشد.
بین ماه های اکتبر تا فوریه بهترین زمان برای سفر به این شهر است. درجه حرارت هوا در این زمان ۲۵ تا ۲۸ درجه سانتی گراد است و معمولا نسیم خنکی می وزرد و امکان بارندگی کوتاه مدت وجود دارد.
از نوامبر تا فوریه فصل خشک است. اوج فصل گردشگری بانکوک ، تور تایلند و تور بانکوک در این ماه ها می باشد. این زمان حداقل میزان بارندگی را دارد و درست قبل از شروع داغ ترین روزهای سال است. در ماه های مارس، آوریل و می هوا گرم می شود و درجه حرارت هوا تا ۳۰ درجه سانتی گراد می رسد. در این زمان میزان رطوبت هوا بالا است که این می تواند کمی باعث اذیت گردشگران شود. اگر در این زمان به بانکوک سفر می کنید بهتر است لباس هاس نخی و سبک همراه داشته باشید. بهترین زمان برای بازدید از بانکوک در خشک ترین فصل سال که بین نوامبر و فوریه می باشد. در طول فصل بارندگی بین می و سپتامبر رطوبت هوا بالا رفته و با اینکه باران‌های شدید طولانی نیست، اما در بیشتر طول فصل در خیابان ها آب جاری می شود. گرمترین زمان در طول سال بین مارچ و می است که اگر جزو افراد محلی که به آب و هوای آنجا عادت دارند نباشید، بدون تهویه مطبوع ماندن در آنجا برایتان غیر ممکن است.

در این مطلب مفصلا درباره بانکوک صحبت کردیم.

آب و هوای بانکوک

آب و هوای بانکوک

با اینکه بانکوک از نظر آب و هوایی به فصل خشک و مرطوب تقسیم می شود اما درجه حرارت هوا در طول سال تغییر چندانی نمی کند که این از ویژگی های آب و هوای گرمسیری است.
یکی از مشکلات بانکوک این است که این شهر ۶۹ فوت بالاتر از سطح دریا واقع شده است. بنابراین در زمان هایی که بارندگی طولانی می شود اما وقوع سیل وجود دارد.
بانکوک ونیز شرق نامیده می شود و همچون ونیز و آمستردام دارای شبکه ای از کانال ها بر روی رودخانه ی ۳۷۲ کیلومتری Chao Phray می باشد. یکی از مشکلات حال حاضر بانکوک این است که آب دریا در سال حدودا ۲ اینچ بالاتر می آید و با این افزایش سطح آب دریا اینگونه تخمین زده می شود که تا سال ۲۰۱۵ آب دریا حدودا ۵۰ تا ۱۰۰ اینچ بالاتر بیاید.

اگر در مرکز زمین در بانکوک تونلی حفر کنید، می توانید در نزدیکی ایستگاه آب و هوایی Lima در پرو که دارای آب و هوایی استوایی است بیرون بیایید.

مشاهده وضیعت هواشناسی بانکوک

از طریق این لینک می توانید از وضعیت جوی بانکوک مطلع شوید.

منبع

آب و هوای بانکوک

http://persian.euronews.com/weather/asia/thailand/bangkok/

مطالب مرتبط با آب و هوای بانکوک

برچسب‌ها: آب و هوای بانکوک ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آب و هوای ترکیه
دو شنبه 20 مهر 1394 ساعت 23:28 | بازدید : 28 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

آب و هوای ترکیه

ترکیه از سمت شمال شرق با دریای سیاه، گرجستان و ارمنستان و از سمت شرق با ایران و از جنوب شرق با عراق و سوریه و از جنوب با دریای مدیترانه و از سمت غرب با دریای اژه و از شمال غرب با یونان و بلغارستان هم مرز است. آب و هوای ترکیه به دلیل شرایط جغرافیایی این کشور بسیار متفاوت است و نمی توان یک الگوی آب و هوایی ثابتی برای این کشور تعیین کرد.
ترکیه به ۷ منطقه ی مختلف تقسیم می شود : مرمره، سواحل دریای سیاه، آناتولی شرقی، آناتولی جنوب شرقی، آناتولی مرکزی، دریای مدیترانه و دریای اژه. هر منطقه با توجه به نزدیکی آن منطقه با نواحی کوهستانی و دریا و اقیانوس دارای آب و هوای متفاوتی می باشد. به طوری کلی مرمره، سواحل دریای مدیترانه و اژه دارای آب و هوای معمول مدیترانه ای با تابستان هایی گرم و زمستان هایی مرطوب هستند. شرق کشور کوهستانی است و دارای تابستان هایی گرم و زمستان هایی سرد با احتمال بارش برف می باشد. ترکیه مرکزی که در فلات داخلی واقع شده دارای زمستان هایی بسیار سرد است. پیشنهاد می کنیم این مطلب را بخوانید تا اطلاعات کاملی در خصوص آب و هوای ترکیه بدست آورید و بهترین انتخاب در سفر به ترکیه و تور ترکیه را داشته باشید. با مطلب آب و هوای ترکیه با ما همراه باشید.

در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص سفر به ترکیه، تور ترکیه و رزرو هتل در ترکیه با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

آب و هوای شمال شرق ترکیه

استانبول در منطقه ی مرمره در شمال شرق ترکیه واقع شده است. استانبول بزرگترین شهر ترکیه می باشد. دریای مرمره که یک دریای داخلی است بخش آسیایی ترکیه را از بخش اروپایی آن جدا می کند و دریای سیاه را به دریای اژه متصل می کند. به دلیل نزدیکی این منطقه به سواحل، استانبول و مناطق اطراف آن دارای آب و هوای معتدل قاره ای هستند. این منطقه در مرکز توسط دریای مرمره و تنگه ی بسفر (که به عنوان تنگه ی استانبول هم شناخته می شود) که دارای جریان هایی سرد و قوی هستند جدا شده است.
تابستان استانبول از ژوئن آغاز می شود و تا سپتامبر ادامه دارد. این ماه ها گرم ترین ماه های سال هستند. بالاترین درجه حرارت ثبت شده ی این شهر ۳۷ درجه سانتی گراد بوده است. میانگین درجه حرارت هوا در فصل تابستان ۲۸ سانتی گراد می باشد. ماه های فصل تابستان خشک ترین ماه ها هستند.

آب و هوای استانبول

آب و هوای استانبول

زمستان استانبول دیر شروع می شود. اواسط دسامبر هوا شروع به خنک شدن می کند. در ماه دسامبر حداقل درجه حرارت هواه به ۵ درجه سانتی گراد و حداکثر درجه حرارت هوا به ۱۱ درجه سانتی گراد می سرد. ژانویه و فوریه سردترین ماه ها هستند و درجه حرارت هوا تا ۲ درجه سانتی گراد کاهش پیدا می کند. ماه مارس هم شرایطی مشابه به ماه دسامبر دارد. زمستان های ترکیه معمولا آب و هوایی مرطوب دارد.
استانبول شهری است که دو جریان باد Poyraz و Iodos از سمت جنوب در آن می وزد. بادهای Poyraz آب و هوایی سرد و بارندگی همراه دارند و وزش بادهای Iodos باعث گرم شدن هوا می شوند.
وقتی به سمت جنوب و شهر های ازمیت و بورسا می روید شرایط آب و هوایی متفاوت می شود. این مناطق نسبت به سواحل دریای سیاه زمستان های گرمتری دارد. به عنوان مثال درجه حرارت هوا در اواسط تابستان در بورسا تا ۴۰ درجه سانتی گراد می رسد. در گزارش ها آمده که شهر ازمیت در ۱۱ آگوست ۱۹۷۰ بالاترین درجه حرارت را که ۴۱.۶ درجه سانتی گراد بوده تجربه کرده است. در این مطلب در مورد آب و هوای استانبول بیشتر بخوانید تا بتوانید بهترین زمان برای تور استانبول و تور ترکیه را بیابید.
در ازمیت با توجه به نزدیکی به دریای سیاه و دریای مرمره شرایط آب و هوایی متفاوت است. وقتی به نواحی ساحلی نزدیک تر می شودی شرایط آب و هوایی کمی معتدل تر می شود. شهرهایی که در نزدیکی سواحل هستند معمولا در تابستان از نسیم خنکی که از سمت دریا می وزد لذت می برند اما ازمیت این ویژگی را ندارد و آب و هوایی مرطوب دارد.
آب و هوای ترکیه در زمستان در منطقه ی مرمره وقتی از شمال به سمت جنوب می روید بسیار متفاوت است که این شزایط متفاوت آب و هوایی می تواند به دلیل وجود کوهستان Uldaga در بورسا باشد. محبوب ترین اقامتگاه اسکی ترکیه در بورسا واقع شده است. بورسا نسبت به دیگر مناطق زمستان های سردتری دارد. به طور کلی هرچه به سمت شرق می روید هوا سردتر می شود اما امکان بارش برف در کل منطقه بسیار کم شده است. به طور کلی در استانبول یک یا دو هفته در کل زمستان امکان بارش برف وجود دارد.
سردترین دمای هوایی که تا کنون در استانبول ثبت شده ۸ درجه سانتی گراد زیر صفر در سال ۱۹۶۰ بوده است. استانبول در سال ۱۹۷۸ زمستان سختی را تجربه کرد که باعث شد فرودگاه اصلی استانبول برای مدت سه روز بسته باشد. میانگین دمای هوا در فصل زمستان ۶ درجه سانتی گراد است.
پاییز طولانی ترین فصل این منطقه می باشد. این فصل از سال صبح هایی زیبا همراه با مه صبح گاهی دارد. بهار فصل نسبتا کوتاه تری است. ماه مارس شرایط آب و هوایی تقریبا شبیه به زمستان دارد. روزهای ماه مارس معمولا سرد و بارانی هستند. ماه های آوریل و می حال و هوایی بهاری دارند.

بارش (برف و باران) در نقاط مختلف منطقه متفاوت است. هرچه به سمت جنوب غرب بروید بارش باران کمتر می شود. میانگین بارش باران در سواحل دریای سیاه از ۱۰۰۰ میلی متر به ۸۰۰ میلی متر کاهش پیدا کرده است. میانگین بارش سالانه در بورسا ۶۶۸ میلی متر است که این مقدار برای سبز نگه داشتن پارک ها و فضاهای سبز داخل شهر کافی است. شهر بورسا به بورسای سبز معروف است. برخلاف نواحی داخلی ترکیه که اکثرا خشک هستند این شهر دارای زمین های کشاورزی حاصلخیزی است.

ازمیر ترکیه - آب و هوای ترکیه

آب و هوای ترکیه – شهر ازمیر

آب و هوای شمال ترکیه / ساحل دریای سیاه

سواحل دریای سیاه ترکیه از ۱۷۰۰ کیلومتر خط ساحلی سرسبز و حاصلخیز تشکیل شده است. این مناطق آب و هوایی قاره دارد و این بدان معنا است که آب و هوای منطقه در هر فصل متغیر است. این منطقه محبوب ترین منطقه گردشگری ترکیه است و گردشگرانی که دوستدار گرمای تابستان و سواحل زیبا هستند به این منطقه می آیند.
شهر سامسون مرکز استان سامسون است و بین دلتای دو رودخانه که تا دریای سیاه امتداد یافته اند واقه شده است. میزان بارش در طول سال در این شهر زیاد است. میانگین بارش سالانه در این شهر ۷۸۱ میلی متر است. مناطقی که بارش در آن ها زیاد است دارای زمین هایی سرسبز و حاصلخیز هستند و معمولا گله های گاو را برای جرا به این مناطق می برند.
این منطقه رطوبت زیادی هم دارد و میانگین رطوبت هوا ۷۲% ثبت شده است. که این رطوبت باعث می شود این منطقه گرم تر و یا سردتر از آن جه که هست به نظر برسد. پس موقع بستن چمدان هایتان به ابن نکته توجه داشته باشید.
شهر ترابزون در ساحل شمال شرقی تریکه در نزدیکی گرجستان و روسیه واقع شده است. آب و هوای این شهر شبیه به آب و هوای سواحل دریای سیاه می باشد. این شهر دارای تابستان هایی گرم و زمستان هایی سرد و رطوبت بالا می باشد. میانگین حداقل درجه حرارت هوا دراین شهر ۵ درجه سانتی گراد و حداکثر درجه حرارت ۲۷ درجه سانتی گراد ثبت شده است. دمای آب در طول سال بین ۱۰درجه تا ۲۰ درجه تغییر می کند.
اگر می خواهید از سواحل دریای سیاه دیدن کنید بهتر است در طول فصل تابستان به این منطقه بروید. اما اگر نمی خواهید در فصل تابستان که از نظر گردشگری خیلی هم فصل شلوغی است به این منطقه سفر کنید، فصول پاییز و بهار انتخاب مناسبی هستند. این فصول دارای آب و هوایی معتدل می باشند.
آب و هوای ترکیه در این مناطق ساحلی از مناطقی هستند که در تمام طول سال می توانید از آن ها بازدید کنید.

ساحل دریای سیاه - آب و هوای ترکیه

آب و هوای ترکیه – ساحل دریای سیاه

آب و هوای ترکیه مرکزی / آناتولی مرکزی

به طور کلی هر چه به سمت نواحی مرکزی ترکیه حرکت می کنیم تابستان ها گرم تر و زمستان ها سرد تر می شود. گفته می شود بدترین شرایط آب و هوایی ترکیه در زمستان این مناطق است. آناتولی مرکزی دارای آب و هوایی قاره ای و استپ است.
شرایط آب و هوایی استپ تابستان هایی گرم و زمستان هایی بسیار سرد دارد و درجه حرارت هوا در روز و در شب بسیار متفاوت است. این شرایط آب و هوایی در کوه پایه ها وجود دارد. کوه های بلند مانع از ورود جریان هوای مرطوب از سمت اقیانوس هستند بنابراین میزان کافی بارش برای رشد گیاهان وجود ندارد و گیاهانی متناسب با شرایط آب و هوایی خشک در این مناطق رشد می کنند. در الگوی آب و هوایی استپ رطوبت زیادی وجود ندارد و مناطقی که این الگوی آب و هوایی را دارند از اقیانوس دور و در نزدیکی کوه ها هستند.
پایتخت کشور و آنکارا ، دومین شهر بزرگ ترکیه در این منطقه واقع شده اند. این شهر آب و هوایی خشک و قاره با زمستان هایی سرد و با بارش برف و تابستان هایی گرم و مرطوب دارد. بیشترین میزان بارش باران در فصل های پاییز و زمستان اتفاق می افتد. آنکارا ۳۰۰۰ فوت بالاتر از سطح دریا واقع شده است. میزان بارندگی در انکارا زیاد نیست و میانگین میزان بارندگی سالانه این شهر ۳۸۲ میلی متر است. در ماه های ژانویه، فوریه و مارس دمای هوا تا ۴ درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد. از جولای تا سپتامبر میزان بارش کاهش می یابد و دمای هوا در گرم ترین ساعات تا ۳۱ درجه سانتی گراد می رسد. بین دمای هوا در شب و روز هم تفاوت زیادی وجود دارد که این از ویژگی هایی شرایط آب و هوایی استپ است.
هر چه به سمت نواحی شرقی آناتولی مرکزی می روید تابستان ها خنک تر می شود و زمستان ها سرد و بارش برف بیشتر می شود. Eskisehir دارای آب و هوایی معتدل است. هوا سرد است اما غیر قابل تحمل نیست. میانگین دمای هوا در این منطقه در زمستان ۲ درجه زیر صفر و در تابستان ۲۰ درجه بالای صفر می باشد.

آب و هوای ترکیه شرقی / جنوب شرقی ترکیه

نواحی شرقی و جنوب شرقی ترکیه دارای زمستان هایی سرد و طولانی با بارش سنگین برف هستند. حداقل دمای هوا در نواحی کوهستانی در زمستان ۱۳ درجه زیر صفر و حداکثر دمای هوا در تابستان این مناطق ۱۷ درجه ثبت شده است.
Malatya شهر بزرگ این منطقه است و ۹۶۴ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده و دارای تابستان هایی گرم و مرطوب و زمستان هایی سرد با بارش برف می باشد. در سال های اخیر ساخت چند سد در این منطقه باعث معتدل تر شدت شرایط آب و هوا شده است.
میانگین دمای سالانه ی این منطقه ۹ درجه می باشد. تابستان های دمای هوا تا ۳۹ درجه سانتی گراد می رسد. یک مثال عالی از شرایط سخت آب و هوای این منطقه متعلق به زمانی است که فشار سنج دمای ۴۳- را شان می داد. بارش برف و طوفان در زمستان ها در این منطقه باعث بسته شدن راه بسیاری از روستاهای کوچک می شود.
هرچه بیشتر به سمت جنوب این منطقه می رویم تابستان ها گرم تر می شود و در گرمترین ساعات دمای هوا تا ۴۶ درجه سانتی گراد هم می رسد به خصوص در کنار رودخانه دجله و فرات و به سمت سوریه که می رویم. زمستان های مناطق جنوب شرقی به سردی زمستان های مناطق شرقی نیست. آناتولی جنوب شرقی آب و هوایی خشک دارد و میانگین بارندگی آن ۵۷۶ میلی متر است.

ساحل آنتالیا ترکیه - آب و هوای ترکیه

آب و هوای ترکیه – ساحل آنتالیا ترکیه

آب و هوای سواحل مدیترانه ترکیه

هرچه بیشتر به سمت جنوب و اقیانوس می رویم به یک الگوی آب و هوایی مدیترانه ای نزدیک می شویم. الگوی آب و هوایی مدیترانه ای دارای تابستان هایی گرم و زمستان هایی معتدل می باشد. در سمت شمال این سواحل رشته کوه های Taurus در سمت شرق دریای اژه واقع شده اند. این کوه های بلند تاثیر زیادی در شرایط آب و هوایی منطقه دارند.
این سواحل دارای آب و هوای معدل مدیترانه ای هستند و سرما و یا گرمای شدیدی در این مناطق وجود ندارد. هر چه به سمت شمال غرب برویم فصل شنا کوتاه تر می شود. آب و هوای ترکیه به دلیل وجود این کوه ها نواحی شرقی دریای ازه و نواحی شمالی دریای مدیترانه دارای آب و هوایی متفاوت هستند.
آنتالیا یکی از شهر های محبوب ترکیه در سواحل دریای مدیترانه است. آنتالیا در بالای تپه ای واقع شده و مشرف به دریا است. برخی از زیباترین سواحل دریای مدیترانه که برای گذراندن تعطیلات بسیار ایده آل هستند در آنتالیا هستند. آنتالیا توسط رشته کوه ها محافظت می شود و از وزش بادهای سرد شمالی در امان است. در این مطلب در مورد آب و هوای آنتالیا بیشتر بخوانید تا بتوانید بهترین زمان برای تور آنتالیا را بیابید.
اگر از آنتالیا به سمت شرق و آلانیا حرکت کنید از دشت Pamphylia عبور خواهید کرد. این دشت بین رشته کوه های Taurus و دریای مدیترانه واقع شده است. کوهستان Taurus که در شمال واقع شده است تاثیر زیادی در ایجاد مه صبح گاهی دارد. قله ی این کوه ها حتی در روزهای گرم تابستان هم پوشیده از برف است.
آلانیا دارای آب و هوای معتدل مدیترانه ای است. بیشترین میزان بارش باران در فصل زمستان اتفاق می افتد. فرق این منطقه با نواحی شرقی این است که این منطقه زمستان هایی کوتاه تر و تابستان هایی بلندتر دارد.آلانیا دارای دو فصل مشخص تابستان و زمستان است. زمستان از نوامبر آغاز می شود و تا فوریه ادامه دارد. میانگین دمای آب دریای آلانیا ۲۱.۴ درجه می باشد و این دما در ماه آگوست تا ۲۹ درجه می سد. میانگین دمای هوای آلانیا ۲۸ درجه ثبت شده است.
هرچه از نواحی ساحلی به سمت شرق و سوریه برویم به شهرهای آدانا و Antakya می رسیم. در این منطقه کوه هایی را می بینیم که تا نزدیکی دریا امتداد یافته اند و مناظر زیبایی خلق کرده اند. این مناطق در طول ماه های تابستان بسیار گرم و مرطوب هستند و دمای هوا تا ۴۵ درجه سانتی گراد هم می رسد.

  • این منطقه بدون شک خشک ترین و گرم ترین منطقه ی ترکیه است.
  • منطقه ای که در مرز با سوریه واقع شده دارای آب و هوای استپی نیمه خشک است و بارش فقط در فصل زمستان در ان اتفاق می افتد.

آب و هوای منطقه ی دریای اژه (ترکیه غربی)

منطقه ی نهایی ترکیه منطقه ی اژه است که در شمال آنتالیا واقع شده است و ۱۱% از مساحت کل ترکیه را شامل می شود. دشت ها و سواحل دریای اژه دارای آب و هوایی معتدل و دلپذیر هستند. این منطقه دارای بهاری سرسبز، تابستانی گرم و پاییزی آفتابی و زمستانی معتدل است. این منطقه برای فرار از زمستان های شمالی عالی است. حتی در ژانویه و فوریه هم این منطقه روزهایی آفتابی و گرم دارد.
میانگین بارش سالانه در این منطقه ۶۴۵ میلی متر است و دمای هوا می تواند از ۸- تا ۴۳ درجه سانتی گراد متفاوت باشد. منطقه ی دریای اژه در غرب و رشته کوه های غربی Taurus بر تعیین شرایط آب و هوای ترکیه تاثیر زیادی دارند. تابستان های این منطقه با وجود نسیمی که از سمت دریای اژه می وزد خنک می باشد. رشته کوه هایی که تا ساحل امتداد یافته اند و دره های بین آن ها باعث می شوند که شرایط آب و هوایی دریا به نواحی داخلی منطقه نفوذ کند.

مشاهده وضیعت هواشناسی ترکیه

از طریق این لینک می توانید از وضعیت جوی ترکیه مطلع شوید.

منبع

آب و هوای ترکیه

مطالب مرتبط با آب و هوای ترکیه

برچسب‌ها: آب و هوای ترکیه ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بررسی آب و هوای استانبول
دو شنبه 20 مهر 1394 ساعت 23:19 | بازدید : 14 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

بررسی آب و هوای استانبول

درباره استانبول باید گفت استانبول بزرگترین شهر ترکیه و ششمین شهر بزرگ جهان می باشد. تور استانبول و تور ترکیه همواره در این شهر در جریان است. این شهر ۱۴.۱ میلیون نفر جمعیت دارد و بین تنگه ی بسفر و دریای مرمره و دریای سیاه واقع شده است. مرکز تاریخی و اقتصادی این شهر در بخش اوراسیایی آن واقع شده و اما بیش از یک سوم جمعیت استانبول در بخش آسیایی و آناتولی تنگه بسفر زندگی می کنند.

در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص سفر به ترکیه، تور ترکیه و رزرو هتل در ترکیه با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

اطلاعات تکمیلی درباره استانبول را در این مطلب بخوانید.

استانبول دارای آب و هوایی مدیترانه ای و نیمه گرمسیری و مرطوب است. در زمان های مختلف در طول سال در بخش های مختلف شهر بارندگی اتفاق می افتد و میزان این بارندگی در نقاط مختلف با هم تفاوت دارد. علاوه بر میزان بارندگی میزان رطوبت و گرمای هوا هم در بخش های مختلف شهر متفاوت است.
استانبول دارای آب و هوای نیمه گرمسیری و مرطوب است. (استانبول آب و هوایی معتدل دارد و فصل خشک ندارد و در بیشتر فصول سال بارندگی دارد.) تابستان استانبول گرم است. اما زمستان دارای آب و هوایی معتدل با بارش برف و باران است. به طور میانگین در طول سال ۲۴۲۱ ساعت آفتاب می تابد.
با توجه به سیستم طبقه بندی Holdridge استانبول در منطقه ای با آب و هوای گرم و خشک واقع شده است. گزارش ها نشان می دهد که در فصل زمستان درجه حرارت هوا در روز تا ۹.۳ درجه سانتی گراد (۴۸.۸ درجه فانهایت) و در شب تا ۳.۳ درجه سانتی گراد (۳۸ درجه فارنهایت) می رسد. اطلاعات بیشتر درباره آب و هوای ترکیه را در این مطلب بخوانید.

آب و هوای استانبول

آب و هوای استانبول

بهتر است مسافران در فصل تابستان لباس نازک برای طول روز و لباسی زخیم یا سویشرت برای غروب و شب همراه داشته باشند. در فصل زمستان لباس گرم زمستانی و در بهار و پاییز به دلیل متغیر بودن وضع هوا ترکیبی از انواع لباس ها را همراه داشته باشید. توجه به این مساله نیز ضروری است که به دلیل وسعت شهر و واقع شدن در جوار دریا، معمولا وضعیت آب و هوای استانبول در نقاط مختلف شهر بسیار متغیر است. ممکن است در حالی که در نقطه ای از شهر شاهد بارش باران هستید با سوار شدن مترو و طی مسافتی به محلی کاملا آفتابی برسید.

  • میانگین درجه حرارت هوا ۱۴.۱ درجه سانتی گراد (۵۷.۴ درجه فارنهایت) است.
  • میانگین دمای ماهانه ۱۸ درجه سانتی گراد (۳۲.۴ درجه فارنهایت) است که این نشان دهنده ی آب و هوایی اقیانوسی است.
  • میانگین بارش سالانه ۴۳۹ میلی لیتر (۱۷.۳ اینچ) است که برابر با ۴۳۹ لیتر بر متر مکعب و ۱۰.۷۷ گالن بر متر مکعب می باشد.

آب و هوای استانبول در تابستان

بین ماه های ژوئن تا سپتامبر فصل تابستان است که هوا گرم و خشک است و در طول ۸ روز از هر ماه میزان بارندگی کمتر از ۸ میلی لیتر می باشد. روزهای تابستان بلند و گرم هستند و در هر روز حدود ۱۰ ساعت خورشید در آسمان به شدت می تابد. میانگین درجه حرارت هوا در این روزها ۲۵ درجه سانتی گراد است. در روزهای گرم جولای و آگوست درجه حرارت هوا تا ۲۸ درجه هم می رسد. اما در اوج گرمای استانبول درجه حرارت هوا تا ۳۰ درجه می رسد. اما رطوبت هوا در روزهای تابستان زیاد نیست و این خود باعث قابل تحمل تر شدن گرما می شود.

آب و هوای استانبول در پاییز

آب و هوای استانبول در فصل پاییز بسیار لذت بخش است. درجه حرارت هوا کاهش و میزان بارندگی افزایش پیدا می کند. میانگین درجه حرارت هوا در روزهای اکتبر ۱۶ درجه سانتی گراد است. در روزهای نوامبر میزان بارندگی افزایش پیدا می کند و در طول ۱۳ روز حدودا ۱۰۰ میلی لیتر بارش اتفاق می افتد. معمولا صبح ها آسمان پوشیده از ابر است و در ساعات پایانی روز هوا مه آلود می شود.

آب و هوای استانبول

میانگین آب و هوای استانبول ترکیه

آب و هوای استانبول در زمستان

بین ماه های دسامبر تا مارس هوای استانبول سرد و مرطوب می شود. درجه حرارت هوا تا ۸ درجه کاهش پیدا می کند و برخی مواقع هم در طول شب یخبندان می شود. در ماه فوریه امکان بارش برف وجود دارد. سرعت وزش باد و میزان بارش باران به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

آب و هوای استانبول در بهار

بهار استانبول بین ماه های مارس تا می است. با شروع بهار درجه حرارت هوا چندان بالا نمی رود اما در روزهای ماه مه درجه حرارت هوا تا ۲۰ درجه ساتی گراد هم می رسد. در ماه آوریل میانگین میزان بارندگی در ۱۱ روز ۶۰ میلی لیتر است و در بیشتر روزها هوا ابری است و احتمال رعد و برق هم وجود دارد اما در روزهای پایانی ماه می سرعت وزش باد کاهش پیدا می کند و هوا گرم تر می شود.

مشاهده وضیعت هواشناسی استانبول

از طریق این لینک می توانید از وضعیت جوی استانبول مطلع شوید.

منبع:

 آب و هوای استانبول


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تاریخچه سوئیس
پنج شنبه 16 مهر 1394 ساعت 19:44 | بازدید : 22 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

تاریخچه سوئیس

سوئیس دارای یک سنت طولانی مدت در بی طرفی در روابط بین المللی می باشد و از سال 1815 با اعلام موضع بی طرفی از هر دو جنگ جهانی و همچنین جنگ های خارجی اجتناب کرده است. کنفدراسیون سوئیس در سال 1291 تشکیل شد . در اواخر قرن 15 کشور به طور رسمی از امپراطوری اعلام استقلال کرد و در اواخر قرن 19 یک دولت مستقل تشکیل شد، یک سیستم جدید که به شهروندان خود حق رای می داد.در قرن 21 سویی یکی از مراکز عمدی مالی در جهان به حساب می آید و دارای سیستم بانکداری در حال رشدی می باشد. سویی با اینکه توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا احاطه شده اما خود پس از اینکه در یک همه پرسی در سال 2001 رای منفی آورد جزو این کشورها نمی باشد. عضویت در منطقه ی اقتصادی اروپا هم در این همه پرسی رد شد. اما در سال 2002 به سازمان ملل متحد پیوست و رابطه ی آن با کشورهای اتحادیه اروپا مبنی بر توافقنامه های دو طرفه می باشد. سوئیس در سال 2005 به پیمان شینگن و کنوانسیون دوبلین پیوست. در همه پرسی که در همان سال انجام شد بازار کار را بهروی کارگران 10 کشور اتحادیه اروپا باز کرد. صندلی های پارلمان سوئیس که در برن واقع شده توسط نمایندگانی مناسب پر شده است. بزرگترین حزب حال حاضر سویی حزب مردمی است.

تاریخچه سوییس
تاریخچه سوییس

فرهنگ

مذهب حدود 48% مردم این کشور کاتولیک و 44% پروتستان هستند و 8% هم از اقوام دیگر مذهب ها در این کشور زندگی می کنند. کنوانسیون های اجتماعی، معمولا وقتی کسی برای میهمانی دعوت می شود مرسوم است که برای میزبان گل می برد اما هیچ وقت نباید گل داوودی و یا مینای سفید برای کسی برد چرا که از این گل ها در مراسم خاکسپاری استفاده می شود. معمولا در رستوران های درجه یک، هتل ها و در مراسم های خاص باید به صورت رسمی لباس پوشید.

 

تاریخچه سوئیس
تاریخچه سوئیس

زبان، در حدود 48% از مردم این کشور آلمانی صحبت می کنند که بیشتر در نواحی مرکزی و شرقی هستند و حدود 20% از مردم نواحی غربی فرانسه و 7% از مردم نواحی جنوبی ایتالیایی صحبت می کنند. رومانیایی که چهارمین زبان ملی در این کشر بیشتر در نواحی جنوب شرقی مردم به این زبان صحبت می کنند.

تاریخچه سوئیس
تاریخچه سوئیس

مثال:

سلام : Bonjour

آیا میتوانید انگلیسی صحبت کنید؟ Est-ce que vousparlez anglais

حال شما چطور است ؟ : Comment ça va

این چه قیمتی دارد؟ : Combien est-ce que ça coûte?

متوجه نمی شوم: Je ne comprends pas

اسم من هست ... :   Je m'appelle

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره تور سوئیس و تور اروپا با ما تماس حاصل فرمائید. ما با لبخند پاسخگو شما عزیزان هستیم.سپید گشت

۸۸۸۰۸۱۱۸

منبع

تاریخچه سوئیس

 

برچسب‌ها: تاریخچه سوئیس ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


درباره قبرس
پنج شنبه 16 مهر 1394 ساعت 19:35 | بازدید : 24 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

درباره قبرس

تاریخچه قبرس

همچون بسیاری دیگر از جزایر مدیترانه قبرس هم یک پایگاه مهم استراتژیکی بوده است. قبرس دارای تاریخی 10000 ساله می باشد. انسان های نوسنگی اولین ساکنان قبرس بوده اند و بعد ها یونیان، پارسیان و مصری ها و رومی ها به این سرزمین حمله کرده اند. بعد از جدایی از امپراطوری روم در قرن چهارم این کشور جزو امپراطوری بیزانس شرقی شد. در سال 1570 ترکان عثمانی کنترل قبرس را به دست گرفتند و برای سه قرن در ان ساکن بودند تا زمانی که در سال 1878 این جزیره بخشی از بریتانیا شد. در آگوست 1960 بعد از یک مبارزه ی نظامل قبرس از بریتانیا جدا شد و دوباره استقلال خو را به دست آورد. رهبر سیاسی این جنبش آزادی خواه که اسقف ماکاریوس سوم بود به عنوان رییس جمهور کشور تازه استقلال یافته انتخاب شد. در جولای 1974 ماکاریوس توسط یک کودتای نظامی سرنگون شد و استقلال قبرس از هم پاشیده شد. در طی چند روز نیروهای ترکیهبه بهانه حفاظت ار ترک های این کشور به سواحل شمالی قبرس آمدند. یونانیان نتوانستندکنترل اوضاع را به دست بگیرند و ارتش ترکیه کنترل نیمه شمالی کشور را به دست گرفت و بعد تحت نظارت سازمان ملل آتش بس اعلام شد.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سفر به کشور قبرس، اروپا و تور اروپا با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

درباره قبرس
درباره قبرس

ازآن زمان قبرس به دو قسمت باقی مانده و نیروهای صلح سازمان ملل صلح را بین هر دو طرف برقرار می کنند. در نوامبر 1983 قمست ترک های جزیره اعلام استقلال کرند.
نیکوزیا پایتخت این کشور، تنها شهر جهان است که به دو قسمت تقسیم شده است. رییس جمهور فعلی این کشور Dimitris Christofias یونانی ،قبرسی است . قبرس در سال 2004 به کشورهای عضو اتحادیه اروپا پیوست.

درباره قبرس
درباره قبرس

مذهب

بیشتر مردم این کشور ارتودوکس هستند و اسلام در مناطق شمالی این کشور بسیار رایج است. کنوانسیون های اجتماعی، خانواده جایگاه بسیار مهمی در جامعه ی قبرس دارد. معمولا مردم این کشور برای بزرگترها احتران خاصی قائل هستند. مذهب و آیین ها هم جایگاه مهموی در خانواده دارند و اعضای خانواده معمولا به کلیسا می روند. مردم معمولا هنگام ملاقا و آشنایی با یکدیگر دست می دهند. معمولا اگر کسی شما را به یک قهوه و یا نوشیدنی دعوت کند و شما این دعوت را نپذیرد، این حرکت بی احترامی تلقی می شود. عکاسی در نزدیکی اردوگاه های نظامی ممنوع است. برای عکاسی در موزه ها و از عکاسی از آثار باستانی باید مجوز از مقامات مربوطه داشته باشید. عکاسی با فلش در کلیسا ها ممنوع است.

درباره قبرس
درباره قبرس

زبان

حدودا 80% مردم این کشور یونانی و حدود 11% هم ترکی صحبت می کنند انگلیسی، آلمانی و فرانسوی هم در نقاط توریستی و گردشگری این کشور صحبت می شود.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سفر به کشور قبرس ، اروپا و تور اروپا با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

 منبع

درباره قبرس

برچسب‌ها: درباره قبرس ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هتل لی گروو سنگاپور
پنج شنبه 16 مهر 1394 ساعت 19:26 | بازدید : 23 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

هتل لی گروو سنگاپور

Le Grove در مرکز شهر و در نزدیکی مرکز خرید Orchard واقع شده است. هتل دارای استخر در فضای باز، زمین تنیس و باشگاه ورزشی می باشد. هتل دارای سرویس گشت شهری به نقاط مختلف شهر می باشد. فرودگاه بین المللی Changi تا این هتل 30 دقیقه فاصله دارد. اتاق های هتل دارای تمام امکانات رفاهی هستند. میهمانان هتل می توانند از امکانات باربکیو هتل هم استفاده کنند. کارکنان این هتل به زبان چینی و انگلیسی صحبت می کنند.

برای رزرو هتل لی گروو سنگاپور ، تور مالزی دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم. سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

 

هتل لی گروو سنگاپور
هتل لی گروو سنگاپور

امکانات هتل لی گروو

باربکیو، استخر در فضای باز
امکانات تفریحی: باشگاه ورزشی، سونا، زمین تنیس
اینترنت: هتل دارای سرویس اینترنت می باشد.
پارکینگ: هتل دارای پارکینگ می باشد.
خدمات: پذیرش 24 ساعته، صرافخانه، سالن برگزاری جلسات، آسانسور، گشت شهری، فکس و کپی، فروشگاه، مرکز تجاری، رختشورخانه، اتوشویی، دربان

هتل لی گروو سنگاپور
هتل لی گروو سنگاپور

قوانین هتل لی گروو سنگاپور

ساعت تحویل اتاق به گردشگران: از 14:00 تا 22:00
ساعت تخلیه اتاق توسط گردشگران: تا 12:00
هزینه کنسل کردن اتاق ها: هزینه کنسل کردن اتاق با توجه به نوع اتاق رزرو شده تفاوت دارد.
کودکان و تخت اضافه برای کودکان زیر 3 سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت مخصوص کودکان استفاده کرد. هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب 55 دلار سنگاپور می باشد. در هر اتاق فقط امکان وجود یک تخت اضافه وجود دارد.
میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

برای مشاهده سایر هتل های سنگاپور و هتل های چهار ستاره سنگاپور کلیک بفرمایید.

منبع

هتل لی گروو سنگاپور


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هتل ویلیج آلبرت سنگاپور
پنج شنبه 16 مهر 1394 ساعت 19:18 | بازدید : 20 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

هتل ویلیج آلبرت سنگاپور

Village Hotel در منطقه ی Bugis واقع شده است و تا ایستگاه MRT 10 دقیقه فاصله دارد. هتل دارای سرویس اینترنت بی سیم و 4 رستوران می باشد. اتاق های هتل دکوراسیونی زیبا و به سبک چینی دارند. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هستند و درآن ها تلویزیون هم وجود دارد. میهمانان هتل می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل باشگاه ورزشی آن استفاده کنند. در رستوران و بار هتل انواع غذاها و نوشیدنی های محلی و بین المللی سرو می شود. این هتل تا میدان sim sim 2 دقیقه و تا خیابان Orchard 10 دقیقه فاصله دارد. هتل تا فرودگاه بین المللی Changi 25 دقیقه فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان چینی، مالایی و انگلیسی صحبت می کنند.

برای رزرو هتل ویلیج آلبرت سنگاپور ، تور مالزی دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم. سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

هتل ویلیج آلبرت سنگاپور
هتل ویلیج آلبرت سنگاپور

امکانات هتل ویلیج آلبرت

امکانات تفریحی: باشگاه ورزشی، ماساژ، کلاب شبانه، آب گرم
غذاونوشیدنی: رستوران و بار، امکان صرف صبحانه در اتاق
اینترنت: هتل دارای سرویس اینترنت می باشد.
پارکینگ: هتل دارای پارکینگ می باشد.
خدمات: پذیرش 24 ساعته، صرافخانه، سالن برگزاری جلسات، آسانسور، گشت شهری، فکس و کپی، فروشگاه، مرکز تجاری، سوئیت عروس، امکانات ویژه معلولین، روزنامه

هتل ویلیج آلبرت سنگاپور
هتل ویلیج آلبرت سنگاپور

قوانین هتل ویلیج آلبرت سنگاپور

ساعت تحویل اتاق به گردشگران: از 14:00
ساعت تخلیه اتاق توسط گردشگران: تا 12:00
هزینه کنسل کردن اتاق ها: هزینه کنسل کردن اتاق با توجه به نوع اتاق رزرو شده تفاوت دارد.
کودکان و تخت اضافه: برای کودکان زیر 12 سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت های موجود در اتاق استفاده کرد. برای کودکان زیر 2 سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت مخصوص کودکان استفاده کرد. هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب 75 دلار سنگاپور می باشد. در هر اتاق فقط امکان وجود یک تخت اضافه وجود دارد.
میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

برای مشاهده سایر هتل های سنگاپور و هتل های چهار ستاره سنگاپور کلیک بفرمایید.

منبع

هتل ویلیج آلبرت سنگاپور


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هتل فار ایست پازا سنگاپور
پنج شنبه 16 مهر 1394 ساعت 19:8 | بازدید : 16 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

هتل فار ایست پازا سنگاپور

Far East Plaza تا ایستگاه MRT 10 دقیقه فاصله دارد. هتل دارای استخر در فضای باز و سرویس اینترنت بی سیم می باشد. اتاق های هتل مبله و دکوراسیونی مدرن دارند. در هر اتاق تلویزیون هم وجود دارد. این هتل دارای زمین تنیس و باشگاه ورزشی می باشد. هتل تا فرودگاه بین المللی Changi 25 دقیقه فاصله دارد. مرکز خرید Orchard و Somerset درنزدیکی هتل هستند. کارکنان این هتل به زبان انگلیسی و چینی صحبت می کنند.

برای رزرو هتل فار ایست پازا سنگاپور ، تور مالزی دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم. سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

هتل رویال کویینز سنگاپور
هتل رویال کویینز سنگاپور

امکانات هتل فار ایست پازا

استخر در فضای باز، باغ
امکانات تفریحی: باشگاه ورزشی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، سونا، اسکوآش، زمین بازی مخصوص کودکان
غذاونوشیدنی: رستوران و بار
اینترنت: هتل دارای سرویس اینترنت می باشد.
پارکینگ: هتل دارای پارکینگ می باشد.
خدمات: پذیرش 24 ساعته، صرافخانه، دستگاه خودپرداز، آسانسور، فروشگاه، سیستم تهویه

هتل فار ایست پازا سنگاپور
هتل فار ایست پازا سنگاپور

قوانین هتل فار ایست پازا سنگاپور

ساعت تحویل اتاق به گردشگران: از 14:00
ساعت تخلیه اتاق توسط گردشگران: تا 12:00
هزینه کنسل کردن اتاق ها: هزینه کنسل کردن اتاق با توجه به نوع اتاق رزرو شده تفاوت دارد.
کودکان و تخت اضافه: برای کودکان زیر 6 سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت های موجود در اتاق استفاده کرد. برای کودکان زیر 2 سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت مخصوص کودکان استفاده کرد. هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب 50 دلار سنگاپور می باشد. در هر اتاق فقط امکان وجود یک تخت اضافه وجود دارد.
میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

برای مشاهده سایر هتل های سنگاپور و هتل های چهار ستاره سنگاپور کلیک بفرمایید.

منبع

هتل فار ایست پازا سنگاپور


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هتل رویال کویینز سنگاپور
پنج شنبه 16 مهر 1394 ساعت 18:49 | بازدید : 10 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

هتل رویال کویینز سنگاپور

Hotel Royal در سنگاپور واقع شده و دقیقه تا ایستگاه MRT فاصله دارد. هتل دارای استخر در فضای باز و سرویس اینترنت بی سیم می باشد. معبد Sri Krishnan و چند مرکز خرید در نزدیکی این هتل واقع شده اند. مرکز خرید Raffles 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. اتاق های هتل دکوراسیونی زیبا دارند، مجهز به سیستم تهویه هستند و دارای امکانات مدرن رفاهی می باشند. میهمانان هتل می توانند در تورهای گردشگری که توسط هتل برگزار می شود شرکت کنند. هتل دارای پارکینگ می باشد. میهمانان هتل می توانند برای صرف غذا به رستوران هتل بروند. کارکنان این هتل به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

برای رزرو هتل رویال کویینز سنگاپور ، تور مالزی دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم. سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸

هتل رویال کویینز سنگاپور
هتل رویال کویینز سنگاپور

امکانات هتل رویال کویینز

استخر در فضای باز
امکانات تفریحی: باشگاه ورزشی
غذاونوشیدنی: رستوران و بار
اینترنت: هتل دارای سرویس اینترنت می باشد.
پارکینگ: هتل دارای پارکینگ می باشد.
خدمات: پذیرش 24 ساعته، صرافخانه، سالن برگزاری جلسات، آسانسور

هتل رویال کویینز سنگاپور
هتل رویال کویینز سنگاپور

قوانین هتل رویال کویینز

ساعت تحویل اتاق به گردشگران: از 14:00
ساعت تخلیه اتاق توسط گردشگران: تا 12:00
هزینه کنسل کردن اتاق ها: هزینه کنسل کردن اتاق با توجه به نوع اتاق رزرو شده تفاوت دارد.
کودکان و تخت اضافه: برای کودکان زیر 12 سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت های موجود در اتاق استفاده کرد. برای کودکان زیر 2 سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت مخصوص کودکان استفاده کرد. هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب 60 دلار سنگاپور می باشد. در هر اتاق فقط امکان وجود یک تخت اضافه وجود دارد.
میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

برای مشاهده سایر هتل های سنگاپور و هتل های چهار ستاره سنگاپور کلیک بفرمایید.

منبع

هتل رویال کویینز سنگاپور

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 170
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 23
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 27
:: بازدید ماه : 27
:: بازدید سال : 40
:: بازدید کلی : 2123